Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Sara Larsson - 23 oktober 2015 12:49

Ja som sagt livat lär det bli och rasiststämpel lär jag ju få rätt i pannan.
Men jag tycker faktiskt synd om gärningsmannen i Trollhättan också.. Man vet aldrig vad det berodde på, det kan ju vara vad som helst. Folk säger att det va bra att han blev ihjäl skjuten, men det är väl ingen människa som ska behöva bli mördad, absolut att det måste vara hemskt för familjerna till de som blev mördade av honom men jag tycker inte att det är rätt av polisen att skjuta ihjäl en människa för det..
Nu för tiden får inte svenska ungdomar varken jobb eller ekonomiskt stöd om de behöver, har de en familj så tycker man att den familjen ska hjälpa till och då behövs ingen hjälp men pengar från soc eller liknande. Innan jag flyttade hemifrån och gick ut gymnasiet så bodde jag med min mamma som lever på sjukpension och då är det inte så jävla lätt att försörja två personer..

Staten drar in sylten till pannkakorna för de äldre för att det är för dyrt, de kan inte få ett ägg till frukost för att det är för dyrt, det finns inte personal så de äldre kan få komma upp när de vill för att pengarna inte finns.
Det är fan dags nu att ändra på det här och ta hand om våra egna innan vi tar in en massa nya som behöver hjälp..

Öppna ögonen för helvete Sverige, snart går allt under..

Tack för mig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards