Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Sovit hela dagen!

Av Sara Larsson - 24 mars 2015 09:41

Igår sov jag i princip hela dagen, somna när jag kom från jobbet och vakna en sväng vid halv elva av att jag behövde springa på toa. La mig i gästsängen efter det och sov till 15.40 och va ändå trött när jag vaknade, helt otroligt!
Var ut och snurrade lite på Hofors och åkte hem och slängde mig i duschen innan sängen kallade!

Idag klev jag upp vid 8 ungefär och har lite planer för dagen, vid 11 ska jag ner till jobbet och fixa med delegering så nattjobben blir lättare och efter det blir det en promenad med Malin, Leon och eventuellt Åsa, skönt att solen skiner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 23 oktober 2015 12:49

Ja som sagt livat lär det bli och rasiststämpel lär jag ju få rätt i pannan. Men jag tycker faktiskt synd om gärningsmannen i Trollhättan också.. Man vet aldrig vad det berodde på, det kan ju vara vad som helst. Folk säger att det va bra att han bl...

Av Sara Larsson - 20 oktober 2015 22:27

Idag har varit en lång dag. Sov jättedåligt på jobbet inatt, får hoppas på bättre sömn inatt. Man märker direkt när man sover dåligt, blir riktigt irriterad för småsaker. Tur att jag får sova hemma två nätter efter den här, tror inte riktigt att natt...

Av Sara Larsson - 19 oktober 2015 21:57


Nuså, nu är det dags att försöka igen! Någon gång borde jag väl fastna för att blogga, bättre att skriva såhär än att försöka med dagbok! Har en lång jobbvecka framför mig så kan ju vara skönt att få skriva av dig lite! Det här med att vara vika...

Av Sara Larsson - 26 mars 2015 23:11


Har blivit lite dåligt uppdaterat igår och idag! Igår tänkte jag skriva men då funkade inte appen så blev framskjutet till idag! Gjorde natt ett av två igår tillsammans med svärmor, oj oj säger jag bara. Har nog aldrig skrattat så mycket på en och ...

Av Sara Larsson - 22 mars 2015 22:18

Imorse blev det ingen sovmorgon som planerat, Martin stövla in och la sig vid halv åtta imorse och då var det bara att kliva upp. Somna en stund på dan, så sov lite iallafall. Iväg och jobba 16.30-20.45 och sedan vidare till nattjobb, så nu sitter j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards