Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Däckade av..

Av Sara Larsson - 18 mars 2015 22:16

på sängen när jag och Åsa kom hem från promenaden, tog en toast och sen la jag mig en stund och sov i 3 timmar, det va inte riktigt meningen men skönt var det.
Ska strax lägga mig igen, jobb och födelsedagsfirande står på schemat imorgon. Martins farmor fyller 76.
Mamma blev jätteglad för sina nya skor jag köpte åt henne!

Jag har funderat på en grej ett tag nu, dom så kallade vännerna man har gnäller på att man aldrig hör av sig och när man väl hör av sig så hittar dom på massa anledningar att inte hitta på något och sen ser man dom med någon annan. Och skriver man då så blir dom jättesura istället? Vad är det för fel på vissa människor? Blir så trött så härdanefter får dom fan höra av sig när det passar dom!

Man måste få göra av med lite aggrisivitet ibland!
Nä nu en bra film och sova, godnatt!

Den här bilden stämmer VÄLDIGT bra in på mig, haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Larsson - 23 oktober 2015 12:49

Ja som sagt livat lär det bli och rasiststämpel lär jag ju få rätt i pannan. Men jag tycker faktiskt synd om gärningsmannen i Trollhättan också.. Man vet aldrig vad det berodde på, det kan ju vara vad som helst. Folk säger att det va bra att han bl...

Av Sara Larsson - 20 oktober 2015 22:27

Idag har varit en lång dag. Sov jättedåligt på jobbet inatt, får hoppas på bättre sömn inatt. Man märker direkt när man sover dåligt, blir riktigt irriterad för småsaker. Tur att jag får sova hemma två nätter efter den här, tror inte riktigt att natt...

Av Sara Larsson - 19 oktober 2015 21:57


Nuså, nu är det dags att försöka igen! Någon gång borde jag väl fastna för att blogga, bättre att skriva såhär än att försöka med dagbok! Har en lång jobbvecka framför mig så kan ju vara skönt att få skriva av dig lite! Det här med att vara vika...

Av Sara Larsson - 26 mars 2015 23:11


Har blivit lite dåligt uppdaterat igår och idag! Igår tänkte jag skriva men då funkade inte appen så blev framskjutet till idag! Gjorde natt ett av två igår tillsammans med svärmor, oj oj säger jag bara. Har nog aldrig skrattat så mycket på en och ...

Av Sara Larsson - 24 mars 2015 09:41

Igår sov jag i princip hela dagen, somna när jag kom från jobbet och vakna en sväng vid halv elva av att jag behövde springa på toa. La mig i gästsängen efter det och sov till 15.40 och va ändå trött när jag vaknade, helt otroligt! Var ut och snurra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards